اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تفریح و نشاط  /  ورزش های مفرح

در خانه بمانیم| در خانه چگونه ورزش کنیم؟

این روزها که با گسترش شیوع کرونا در کشور مجبور به قرنطینه اجباری هستیم و چاره ای جز ماندن در خانه نداریم بهترین فرصت است که بدن خود را به ورزش های روزانه و سبک و در عین حال کوتاه مدت عادت دهیم.

در خانه بمانیم| در خانه چگونه ورزش کنیم؟

گروه تفریح و نشاط؛ سعیده اسدیان: متأسفانه سبک زندگی بسیاری از ما به گونه ای شده که اگر دوست داشته باشیم هم مجالی برای ورزش منظم و مستمر پیدا نمی کنیم و خیلی اوقات هم از کمبود وقت گلایه داریم.

اما حالا که این روزها با گسترش شیوع کرونا در کشور مجبور به قرنطینه اجباری هستیم و چاره ای جز ماندن در خانه نداریم بهترین فرصت است که بدن خود را به ورزش های روزانه و سبک و در عین حال کوتاه مدت عادت دهیم تا هم سلامت خود را تضمین کنیم و هم به فکر حفظ تناسب اندام در این ایام باشیم.

برای این کار نه نیازی به باشگاه و تجهیزات ورزشی سنگین دارید و نه جای خاصی، شما می توانید با استفاده از چند اپلیکیشن ساده و قابل نصب روی گوشی های اندروید و IOS باشگاه ورزشی را به همراه مربی به خانه تان بیاورید.

 Home Workouts

این برنامه ورزشی مجموعه ای از ورزش های ساده خانگی را به شما آموزش می دهد که می توانید بدون وسیله یا با تکیه بر صندلی و دیوار منزل انجام تمرینات ارائه شده را انجام دهید.

برای اینکه حین ورزش تمرکز شما روی صفحه موبایل نباشد، اپلیکیشن به صورت صوتی راهنمایی تان می کند تا از ریتم حرکت نیفتید.

این برنامه ورزش های هفت دقیقه ای و کوتاه آموزش می دهد و پیش و پس از انجام ورزش ها به شما می گوید که چگونه بدن تان را گرم کنید و حرکات کششی انجام دهید.

این برنامه با حجم 6.63 مگابایت به صورت رایگان برای گوشی های اندروید از کافه بازار قابل دانلود است.

 

ورزش و سلامت

در این برنامه نزدیک به 80 توصیه و آموزش برای شما آماده شده که از این تعداد 9 ورزش مربوط به چاقی شکم، 9 مروبط به پیشگیری از استرس و 7 ورزش برای کاهش عوارض پیری است.

این اپلیکیشن در دسته برنامه های ورزشی و با حجم 7 مگابایت تاکنون 500 نصب فعال داشته و به صورت رایگان از کافه بازار قابل دانلود است.

 

Seven - 7 Minute Workout

این پلیکیشن دقیقا به شما می گوید که کدام ورزش ها در هفت دقیقه می توانند شما را به تناسب اندام برسانند.

انواع دراز و نشست، ورزش های کششی و ورزش هایی که با تکیه بر صندلی و دیوار می شود انجام داد در Seven به صورت مصور و با توضیحات کافی آموزش داده می شوند. بعضی از حرکات رایگان هستند، اما برای آزاد شدن بقیه باید هزینه بپردازید.

بد نیست بدانید که این اپلیکیشن ورزشی در سال 2016 به عنوان یکی از برترین اپلیکیشن های اپ استور انتخاب شد.

این برنامه با حجم 35.9 مگابایت برای سیستم عامل IOS، اندروید و ویندوز به صورت رایگان قابلیت دانلود دارد.

 

S Health

این برنامه ویژگی‌های اساسی مهمی که برای سلامت بدن به آن‌ها نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد، همچنین فعالیت‌ها و عادات روزانهٔ شما را ثبت می کند تا به شما کمک کند برنامهٔ غذایی مناسب و زندگی سالمی را پیش رو داشته باشید.

مهم نیست پیاده‌روی می‌کنید یا می‌دوید، دوچرخه سواری می‌کنید یا کوهنوردی می‌کنید. هر فعالیتی که انجام می‌دهید تنها با یک مرحله قابل ثبت است.

مدیریت داده‌های ثبت شده از فعالیت‌ها و امکان برنامه‌ریزی ورزشی و غذایی به کمک آن‌ها، دارای برنامه‌های ورزشی پیش‌فرض، امکان گوش دادن به موسیقی در حین انجام فعالیت‌های روزانه، پشتیبانی از بیش از ۷۰ زبان دنیا و ذخیره‌سازی اطلاعات ثبت شده به‌صورت امن از جمله ویژگی های این برنامه ورزشی است.

S Health با حجم 71 مگابایت تاکنون 11 میلیون نصب فعال داشته و به صورت رایگان قابل دانلود است.

 

ورزش آپارتمانی

در این اپلیکیشن میتوانید تناسب اندام را تقریبا بدون تجهیزات ورزشی و با صرف روزانه 30 دقیقه زمان تجربه کنید.

پیلاتس بدون تجهیزات و فقط با چند حرکت ساده، تمرینات با توپ پیلاتس، تمرینات با کش پیلاتس، نکات پزشکی، تمرینات گردن، تمرینات صورت، نحوه تنفس صحیح، تمرینات شکم و... از جمله مواردی است که در اپلیکیشن «ورزش آپارتمانی» به آن اشاره شده است.

این برنامه تاکنون یک هزار نصب فعال داشته و با حجم 9 مگابایت به صورت رایگان از کافه بازار قابل دانلود است.

 

Daily Workouts

با داشتن میلیون ها کاربر از سه پلتفرم iOS و اندروید و ویندوزفون، Daily Workouts یکی از موفق ترین اپلیکیشن های ورزشی محسوب می شود.

بیش از 95 ورزش مختلف، از ورزش های چند دقیقه ای در خانه تا ورزش های حرفه ای و طولانی را می توانید به رایگان با Daily Workouts یاد بگیرید.

خوشبختانه این اپلیکیشن نیازی به اتصال دائمی به اینترنت ندارد و زن و مرد و کوچک و بزرگ می توانند از آن استفاده کنند.

این برنامه ورزشی با حجم 130 مگابایت به صورت رایگان باشگاه بدنسازی را در تعطیلات کرونایی به خانه تان می آورد.

 

ورزش های روزانه

اگر به دنبال انگیزه برای شروع یک برنامه ی ورزشی هستید و یا می خواهید تمرینات روزانه خود را به صورت منظم از سر بگیرید با استفاده از این اپلیکیشن شما می توانید این انگیزه را در خود ایجاد کنید.
این اپلیکیشن شامل تمرینات متنوع در زمینه های تمرینات روزانه، چربی سوزی، یوگا، تمرینات کششی، درمانی، بارداری، و تمرینات مختص افراد مسن است.

قابلیت اضافه کردن هر تمرین به یک یا چند روز هفته و ایجاد برنامه منظم هم یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار «ورزش های روزانه» است.
این اپلیکیشن رایگان با حجم 4 مگابایت تاکنون 5 هزار نصب فعال داشته و از آنجایی که کاملا آفلاین است، شما می توانید تمرینات ارائه شده را در هر مکانی انجام دهید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول